13 września 2017

Lato na Śląsku

Cześć wszystkim!
  Najwyższy czas  podsumować lato i wakacje. Czas na dużo Słońca i na fotorelacje. W dzisiejszym poście znajdziecie zdjęcia z przeciągu całego lata z miejsc na Górnym Śląsku. Na niektórych zdjęciach pojawiam się też ja. Przed zdjęciami postanowiłam umieścić m.in. krótki opis z miejsca lub sytuacji, w której powstało zdjęcie. Zapraszam! :)
H.
Podczas zajęć z wolontariatu.


Zrobione przez moją podopieczną, podczas zajęć - ćwiczenia fotografowania.
By W.


Nad zalewem Rybnickim.





Lato w ogrodzie











ZOO w Chorzowie - flamingi


W drodze na Jasną Górę - Mała Golgota, Olsztyn


Częstochowa - Jasna Góra



Zachód Słońca w okolicach Rybnika





Istebna - droga na Stecówkę


Istebna - Weronika i ja



   Istebna  -Jola i ja


Istebna - widok spod Złotego Gronia



I powrót na swoją wieś :D



A jak Wam minęło lato 2017? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz