13 maja 2014

Za szkłem

"Cały mój świat znika za szkłem, gdy nie ma Ciebie,
niewiele wart, każdy mój dzień, bo nie ma Ciebie..." - śpiewa Piotr Cugowski.

    Tę piękną piosenkę chcę zadedykować tym, którzy są dla mnie ważni i chociaż czasem im tego nie mówię, oni o tym wiedzą, a przynajmniej powinni :) Dziękuję za każdą pomoc jaką kiedykolwiek od kogokolwiek otrzymałam, dziękuję za każde dobre słowo, miły gest, uśmiech i po prostu bycie ze mną w trudnych chwilach. Gdyby nie oni, nie potrafiłabym sama sobie z wszystkim poradzić. DZIĘKUJĘ! I jeśli ktoś miałby jakiś problem, na pewno nie zostawiłabym tego i pomogła jak umiem. Tyle pisania w tym poście.
    Dzisiaj w ciągu 30 minut zrobiłam ponad 100 zdjęć w odbiciach luster, szyb, okien, itd. Inspirację znalazłam na fajnym blogu z pomysłami: http://zrob-sesje.blogspot.com/. Zapraszam :)


Te zrobione dzień wcześniej o pół nocy.































Coś w stylu kiedy widzę promocje, albo pomyślę: "No chyba nie..."

Dla humorku :D

Co sądzicie o zdjęciach z wykorzystaniem odbicia?

1 komentarz:

  1. świetne zdjęcie księżyca ;)
    obs?
    zapraszam na rozdanie z SammyDress :) http://dulcescrujientes.blogspot.com/2014/05/77-wygraj-bon-na-zakupy-w-sklepie.html

    OdpowiedzUsuń