9 września 2017

Fryzury, które stworzyłam

Witam wszystkich serdecznie!
  Dzisiaj wyjątkowo wpis-niespodzianka. Nie będzie pięknych zdjęć, ale będą fryzury, które robiłam koleżankom. Uwielbiam tworzyć coś z włosów i zaplatać, więc jeśli była chwila czasu, stworzyłam na głowach dziewczyn z ich wspaniałych włosków coś ciekawszego. Robiłam już mnóstwo fryzur, ale uwieczniłam tylko te, które zobaczycie poniżej. Zdjęcia niestety są bardzo złej jakości, ponieważ były zrobione telefonem w takich warunkach w jakich robiłam fryzurę. Ale myślę, że efekt jest widoczny. Wiele fryzur dziewczyn, które oglądacie na moich zdjęciach jest zrobionych przeze mnie. Nie będę ich już pokazywać w tym poście, możecie je zobaczyć wchodząc w etykietę "dziewczyny" lub w zakładkę "Zdjęcia z mojej ręki".
  Zapraszam! :)
H.




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz