28 stycznia 2015

Z 17 stycznia, pierwszy raz...

Witam po dłuższej przerwie!
  Niestety czas ograniczył ostatnio moją działalność na blogach, ale już wkrótce będę miała więcej czasu na wszystko i zapewne pojawi się tutaj coś ciekawego, bo mam to w planach. Podzielę się z wami tym, co nowego stworzę, a jeśli pogoda pozwoli to będzie tutaj zimowo, ale przyjemnie.
  Dodaję dziś zdjęcia z 17 stycznia z turnieju rycerskiego w Jaworznie. Pierwszy raz miałam okazję być na takim turnieju. Jest to coś innego, coś nietypowego, ciekawego. Dzięki mojemu chłopakowi, który sam brał w tym udział wzbogaciłam się nieco o wiedzę na ten temat.

  Zrobiłam mnóstwo zdjęć ale dodaję tylko kilka, ponieważ było tam dużo ludzi i nie dało się nie ująć kogoś np.przypadkiem, a ja przecież nie znam tych wszystkich osób.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz