26 września 2014

Włosy - fryzury próbne na Darii i ta właściwa

Witam witam po dłuższej przerwie!
Dziś post o włosach fryzurach i o tym, co z tego wyszło. Próbowałyśmy z Darią różnych fryzur na ważną imprezę i oto co wyszło.

Próba 1

PRZED


PO



Próba 2

W TRAKCIE



PO
Niestety tutaj podkład był zbyt ciemny do karnacji Darii, ale ja miałam swój dostosowany do swojej karnacji a ona kupiła po prostu zbyt ciemny, dlatego nawet usta wydają się strasznie jasne, choć w rzeczywistości takie nie były. W dniu imprezy jednak użyłyśmy dużo jaśniejszego i znacznie lepiej to wyglądało :)




OSTATECZNA WERSJA, bez makijażu






Mnie osobiście najbardziej podobała się wersja ostateczna, próby to próby i tak wszystko wyszło inaczej, a co wy sądzicie? :D

2 komentarze:

  1. Ładnie Daria wyglądała na weselu :D Co do makeupu...perłowe/satynowe cienie pod łukiem brwiowym nie są wskazane, ale i tak ładnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na próbie takimi zrobiłam bo nie miałyśmy innych, ale na wesele specjalnie kupiłyśmy matowe i wszystko było matowymi, nie mam niestety zdjęć twarzy właśnie w tym końcowym wyglądzie :/

    OdpowiedzUsuń