12 września 2014

Pracowite...

Hey!
  Nie będę się rozpisywać i z góry powiem o co chodzi, otóż, przede mną 2 pracowite i imprezowe tygodnie. Zaczynając od jutrzejszego jubileuszu moich rodziców, a kończąc na praktach na prawko i urodzinach mojego ukochanego, potem tydzień TYLKO SZKOŁY a potem wycieczka + wycieczka na grzyby, nie wiem jak to będzie wyglądać z blogami, bo teraz sami widzicie, że mam mało czasu. Nie ukrywam, że wciąż robię różne zdjęcia, jeszcze mam takie, które dawno chciałam udostępnić, a także ciągle tworzę coś nowego bo nachodzą mnie pomysły tylko nie mam kiedy siąść i wpisać ich do komputera, więc jeśli przez najbliższy czas nie będzie tu postów to nie znaczy, że kończą mi się pomysły, czy coś, tylko nie nadążam :/ Na tym blogu akurat zdjęć tak sądzę nie brakuje, więc dalej zapraszam do oglądania, przeglądania, polecania, udostępniania.
Żeby nie było moja foteczka z buziaczkiem :***
By mój Patryk <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz