Pstryk

25 października 2013

Ostatnie piękne dni...

Hej!
Ostatnio uświadomiłam sobie,że potrafię być łatwowierna,naiwna... Więcej nie dam się nabrać,nabrałam dystansu do ludzi,bo dużo ludzi jest fałszywych,którzy chcą tylko wyeliminować elementy społeczeństwa i ich osiągi,przez zazdrość,kompleksy,niedocenianie własnego siebie i TEGO CO SIĘ MA. Pozdro dla tych,którzy na mnie nagadują,a tak na prawdę nic nie wiedzą i nie mają nic do gadania. Mam zbyt silną psychikę,by mi ją zniszczyć :P Najbliżsi przyjaciele i rodzina to osoby,którym mogę ufać. Jestem wdzięczna,że ich mam. <3
Ostatni nudny tydzień przede mną potem święto i imprezki.
Tutaj foty, które zrobiła moja kuzynka w dniu, kiedy przez noce na niebie tkwiła pełnia Księżyca :)







:* !

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia !!! Świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zdjęcia :)Tylko tytuł mnie martwi posta, bo chciałabym by jeszcze było pięknie i słonecznie :)
    I głowa do góry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś też jest ślicznie,oby to nie był koniec :D

      Usuń