25 czerwca 2015

People

Cześć!
   Wakacje maturzystów trwają już długo, ale ja nie odpoczywam, dlatego rzadziej mam czas na zdjęcia i prowadzenie bloga, ale staram się przynajmniej co jakiś czas dodać tu coś. Miałam jeszcze dużo spraw do załatwiania, musiałam szczególnie zająć się moim kotem, który musiał przejść operację, dlatego mało miałam czasu żeby w ogóle włączyć laptopa. W przyszłym tygodniu idę na pielgrzymkę, więc od soboty do środy nie będę w ogóle mobilna.
   Napisze dzisiaj notke po prostu... o ludziach. Idąc ulicą w dużym mieście codziennie mijamy tyle twarzy i wszyscy są nam obcy. Będąc między obcymi ludźmi rozpoznajemy twarze, które już widzieliśmy lub twarze osób znajomych nam z widzenia i kiedy tacy "znajomi" są wśród obcych wydaje nam się, że przy nich czulibyśmy się swobodniej właśnie w tej chwili. Lecz jeśli spotykamy tych znajomych będąc np.z rodziną lub bliskimi przyjaciółmi to tylko mówiąc "cześć" i "dzień dobry" nie znamy ich. Przekonałam się jak różnie ludzie reagują na dane działanie lub czynność skierowane w ich stronę. Jedni wdadzą się w rozmowę, inni buczą coś pod nosem, inni patrzą ale nie odzywają się, jeszcze inni udają, że nic nie widzą. Ludzi na świecie są miliardy. Każdy człowiek jest inny, wyjątkowy i niepowtarzalny. To niesamowite, że tylu jest Chińczyków, tyle murzynów, którzy wydają nam się być tacy sami, a tak na prawdę każdy jest inny. Ostatnio pewien mężczyzna wychodząc z autobusu pomylił mnie z kimś. To znaczy, że możemy być podobni. Bliźniacy są czasem niemal identyczni, ale jednak różni, nie są tacy sami, bo nie ma na świecie dwóch takich samych osób i to jest wspaniałe! Każdy jest wyjątkowy i oryginalny i dlatego świat jest ciekawy. Bo przecież jaki byłby ten świat kiedy wszyscy bylibyśmy tacy sami..? ;D

Dzisiaj dodaję zdjęcia Florka. Niestety nie udało zrobić się zdjęć lepszej jakości, kiedy było ciemno i lał deszcz. Ciężkie warunki i przemoczone do reszty buty, ale daliśmy radę! Zrobimy kiedyś zdjęcia podobnej tematyki, ale inne. Miłego oglądania! :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz